O mnie

Moje zdjęcie
Ja...Jestem jaki bylem.Wszyscy maja Mambe, lecz nie ja, nie należę do drużyny Actimela, nie posiadam 3 letniej gwarancji, ani gwarancji zwrotu kosztów, nie dodaje skrzydeł, nie znam Goździkowej, ze mną Ci się nie upiecze, nie zapewniam uczucia komfortu, dzięki mnie nie dostaniesz zniżki w Trollu, minuta rozmowy ze mną nie kosztuje 5 gr, nie wygładzam ani nie redukuje zmarszczek, mam więcej niż 2 kalorie, nie jestem owocem Jogobelli, przed użyciem nie wymagam zapoznania się z ulotka, ani skontaktowania się z lekarzem lub farmaceuta, to ja nie mam szans z pragnieniem, nie trafiam silnie w ból, nie mam pomysłu na obiad, nie posiadam napisu pod nakrętką, ani kolorowanki pod etykietka, nie pochodzę z pierwszego tłoczenia, wciąż nie wiem skąd bierze się Chocapic, nie wiem tez dlaczego Cini Minis jest takie cynamonowe, nie rozpływam się w dłoni, ani w ustach, poza tym nie brałem udziału w 'Tańcu z Gwiazdami'... aha jeszcze jedno nie znajdziesz mnie w co piątej Kinder niespodziance.... ale tak naprawdę to wszystko jest bez znaczenia... bo przecież dobrej marki nie trzeba reklamować :-P

15 grudnia 2011

PKS'owych chwil kilka...




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz